למה אופרה וינפרי בחרה במוצר ישראלי כמוצר השנה?

למה אופרה וינפרי בחרה במוצר ישראלי כמוצר השנה?

מכשיר חדש ומהפכני לחליטת קפה קר שפותח על ידי יזם ישראלי נבחר על ידי אופרה וינפרי כמוצר השנה

Asobu היא חברה של יזם ישראלי למוצרי שתייה מעוצבים ובריאים שהמוצרים שלה נמכרים בארבעים מדינות, במוצרים שלהם משתמשים חברות כמו קלוון קליין, דיסני, נייקי, ריבוק וגם כמרצ’ינדייז חברות הסרטים הגדולות בהוליווד. מוצר חדש לחליטת קפה קר שפיתחה החברה, נבחר על ידי אופרה וינפרי כמוצר השנה מתוך אלפי מוצרים שהתחרו על הקטגוריה הנחשקת.

הטעם שנמכר יותר מקוקה קולה | מתוך עמוד הפייסבוק של אסובו

“קפה קר נחשב היום המשקה הכי טרנדי שקיים באמריקה יותר מקוקה קולה” מספר רונן שפילמן מי שמביא את המוצר לארץ “סטארבקס היו החברה הראשונה בעולם שהכניסה את המותג של חליטת קפה וגילתה לצרכנים האמריקאים את עולם הטעמים של חליטה קרה. אנחנו לקחנו את זה צעד אחד קדימה, פיתחנו מוצר שמאפשר לכל אחד לקבל חליטת קפה קר בבית בלי צורך לצאת במיוחד לבית הקפה. המוצר נקרא ‘קולד ברו’

אם עד היום העולם מכיר טעמים שונים כגון אספרסו, מקיאטו, קפוצ’ינו ועוד אז בשנתיים האחרונות הצטרף טעם חדש לקולקציית הטעמים המוכרת לאנושות. לקפה קר יש טעם מאד ייחודי, מדובר למעשה בקפה מגורען ששהה כל הלילה בתוך מים מזוקקים . זוהי בעצם חליטה בצורה מאד מאד איטית ששואבת את כל הטעמים של הקפה ומעניקה לנו 70% פחות חומציות בקפה.

הקפה בריא מאד לעומת קפה שמכינים במכונה שמהווה למעשה עוד סוג של ג’אנק פוד. קפה קר מעניק פתרון לאלו שקפה רגיל עושה להם כאבי בטן. בנוסף החליטה מעלה את רמת הסוכר בקפה בצורה טבעית כך שמתלווה למשקה ארומה של מתיקות טבעית מה שהופך אותו לטעים בטירוף” הוא משתף
לחזור לעולם של טעמים אמתיים


‘COLDBREW’ מעוצב כמו כל המוצרים של החברה באופן יפיפייה מה שהופך אותו לסוג של אקססוריז במטבח. יש לו כוס תרמית נשלפת שאפשר לקחת אותה למשרד, לים או עם הכלב לטיול ולהתחיל את היום עם חיוך גדול בבוקר.

הרעיון מאחורי המוצר הוא לחזור לעולם שאנחנו מתגעגעים אליו בתוך הטירוף הנוכחי. המוצר משתמש בשיטת ‘סלו קופי’ הוא מעניק לנו בחזרה חוויה של עולם של דברים טובים שמתבשלים לאט, המסר שלו הוא לקחת את הזמן לאט.

מתברר כי דווקא מי שהתאהב בחוויה הזו הוא הדור הצעיר, דור המילניום שנמצא כל היום בטלפון ורגיל שהכול חייב לקרות מהר, דווקא הוא מעריך את החשיבות של דברים טובים שמגיעים לאט ורוכש בהמוניו את המוצר.

האקססוריז החדש במטבח | צילום אסובו

כשבקבוק שתייה הופך לאקססוריז חובה 

Asobu, החברה של היזם הישראלי שפיתח את המוצר, היא חברה שמוכרת למליוני אנשים בארבעים מדינות בעולם. החזון של החברה היה די פשוט, במקום לייצר בקבוקי שתייה פרקטיים כפי שעשו יתר החברות בתחום, הם החליטו להתייחס למוצר כאל אקססוריז מעוצב וקסום. לרעיון הזה הם הוסיפו את האג’נדה האישית של בעלי החברה שהייתה די מוזרה לפני עשרים שנה: עולם ירוק. עדיף לייצר בקבוקי שתייה יפים מספיק כדי שאנשים יפסיקו לקנות בקבוקים חד פעמיים שמזהמים את כדור הארץ. אז כמובן עוד אף אחד לא חשב על אקולוגיה או על מוצרים שמיוצרים רק מחומרים בריאותיים.

השילוב בין עיצוב יפיפה לבין בריאות הוכיח את עצמו ובתוך שנים ספורות הם הפכו להיות החברה הרשמית שמספקת את המרצ’נדייז בתחום לעשרות מותגים בינלאומיים ביניהם חברות כמו קלוון קליין, נייקי, דיסני, מרצדס, פרארי, סטארבאקס וגם מרצ’נדייז של חברות הסרטים הגדולות של הוליווד ששמחו לספק לצופים הנלהבים בקבוקי שתייה עם גיבורי הסרטים האהובים עליהם. המינונים ומשחקי הכס למשל.

טעם חדש של קפה | צילום אתר אסובו

פריצת הדרך של החברה הייתה לפני שש שנים, בעקבות תחקיר שחשף בפני מיליוני אימהות בעולם כי בקבוקי השתייה לתינוקות מכילים חומרים רעילים כגון בי פי אי’ אלומיניום ושאר מזהמים. בבת אחת עשרות אלפי רשתות ענק שמכרו מוצרי תינוקות הורידו את כל הסחורה מהמדפים וכולם יחד חיפשו בבת אחת פתרונות לבקבוק שאינו מכיל חומרים רעילים. אריק מצא את עצמו מוצף בגל הזמנות מטורף מכל העולם על ידי עשרות מותגים גדולים שעמדו בתור בשביל המוצרים שלהם.
וכך מרעיון של חברה לחזון של עולם ירוק הם הפכו למוצר שנמכר בעשרות מיליוני שקלים בכל העולם, מה שהפך אותם למותג המוכר בפני עצמו ולא רק כספקי מוצרים למותגים.

היום המותג ‘Asobu’ קיים בארבעים מדינות בעולם , ביפן ,סין, קוריאה , כל מדינות אירופה, רוסיה אוקרינה פולין, לישראל הוא הגיע השנה

בא לכם לנסות בבית את מוצר השנה של אופרה וינפרי? תוכלו להשיג אותו ברשת חנויות הקפה Sapore
תל אביב, כפר סבא, רחובות, גבעתיים ורמת השרון. או לרכוש אותו Online באתר החברה


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *