שירות משלוחים חדש לפיצה האט ואגאדיר

שירות משלוחים חדש לפיצה האט ואגאדיר
צילום: אתר pixabay.com

באמצעות צ’אט המסנג’ר של פייסבוק או אפליקציית הצ’אטים טלגרם אפשר להזמין משלוחים הביתה בקלות ובמהירות

רשת פיצה האט השיקה שירות חדש המאפשרת לבצע משלוח באמצעות צ’אט המסנג’ר של פייסבוק או אפליקציית הצ’אטים טלגרם. השירות אשר מבוסס על בינה מלאכותית, מיועד לרק במקרה של משלוח הביתה, אלא גם למי שרוצים לתאם משלוח עתידי או איסוף עצמי מהסניף.

לאחר ההזמנה הראשונה, המערכת אשר לומדת את כתובת מגורי הלקוח כמו גם את העדפותיו, ומאפשרת לו להזמין ללא צורך בהכנסת פרטים אישיים או אמצעי תשלום. במהלך תקופת ההשקה התברר כי ניתן לסיים הזמנה תוך 20 שניות עד דקה. כדי לבצע שירות מאובטח, פיצה האט ישראל רכשה שירותי סליקה ותשלום באמצעות כרטיסי אשראי בתקן המתקדם והמאובטח ביותר בעולם, מחברת easy pay.

לרגל השקת השירות יש מבצע – 1,000 המזמינים הראשונים באמצעות הצ’אט בוט יקבלו מגש פיצה משפחתית ב 30 ₪ בלבד!

מסנג'ר וטלגרם. פיצה האט|צילום: יח"צ
מסנג’ר וטלגרם. פיצה האט|צילום: יח”צ

גם רשת אגאדיר מציעה מעתה שירות משלוחים באמצעות צ’אט, ואצלה הדבר קורה דרך פייסבוק מסנג’ר, וטלגרם. מתברר כי חברת תיקתוק בראשותו של היזם תומר בן עזרא, היא זו שפיתחה את ה”צ’אט בוט”, המאפשר הזמנת ארוחה בתהליך המתבצע בצ’אט מתחילתו ועד סופו, וללא הפניות לגלישה חיצונית ב-WEB.

מסנג'ר וטלגרם. אגאדיר|צילום: יח"צ
מסנג’ר וטלגרם. אגאדיר|צילום: יח”צ

כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *